Kako bi se studentima olakšao ulazak na tržište rada te zaposlenike osnažilo za učinkovitije funkcioniranje u kompleksnoj radnoj okolini, za studente, nastavno i nenastavno osoblje Fakulteta 13. listopada održavana je Radionica za karijerno savjetovanje – komunikacijske vještine. Kroz upoznavanje s vrstama i razinama komunikacije, brojne praktične savjete, grupni rad i mnogo kratkih vježbi, sudionici su usavršavali svoje komunikacijske vještine te osvijestili određene slabosti na kojima bi trebali poraditi. Osim verbalne i neverbalne komunikacije, voditeljice radionice istaknule su važnost aktivnog slušanja koje je sastavni dio svake kvalitetne komunikacije. Osvrnule su se na brojne specifičnosti povezane uz poslovnu komunikaciju, koje se mogu primijeniti prilikom predstavljanja poslodavcima, na razgovorima za posao, u poslovnoj komunikaciji s nadređenima i podređenima, kolegama, kod različitih nesporazuma i konfliktnih situacija u radnoj okolini, prilikom postizanja kompromisa i konsenzusa, ali i kod javnih nastupa, prezentacija te u drugim poslovnim prigodama. Sudionici radionice kroz korisne informacije, savjete i vježbe razvijali su kompetencije koje mogu pridonijeti učinkovitijoj poslovnoj komunikaciji, što je izuzetno važno u kontekstu prvog zapošljavanja i razvoja karijera. Radionica je organizirana u suradnji Filozofskog fakulteta u Rijeci i Logos edukacija j.d.o.o. u sklopu projekta Povijest, Povijest umjetnosti, Talijanistika, Germanistika – razvoj, unapređenje i provedba stručne prakse (PerPeTuUm aGile), financiranog bespovratnim sredstvima u sklopu natječaja Europskih socijalnih fondova (ESF) te Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014 – 2020.
14.10.2022.
/ Vijesti / Ured za akademsku podršku / Ured za karijere
Podijeli vijest na
Facebook
Twitter