Na Sveučilištu u Rijeci se 10. i 11. studenog 2022. godine odvijao sastanak međunarodnog konzorcija u okviru Erasmus+ projekta “Leveraging Individual SDG Contributions by University Staff”, skraćenog naziva SDG i-Level, u kojemu je Filozofski fakultet u Rijeci partner. Uz voditeljicu projekta, izv. prof. dr. sc. Nenu Rončević, u isti su uključene poslijedoktorandica dr. sc. Nena Vukelić i izv. prof. dr. sc. Bojana Ćulum Ilić, sve tri s Odsjeka za pedagogiju.
Sastanku su prisustvovali predstavnici svih šest partnerskih organizacija u projektu – COPERNICUS Alliance – European Network on Higher Education for Sustainable Development (Njemačka), Accreditation Council for Entrepreneurial and Engaged Universities (ACEEU), KVELOCE (Valencia, Španjolska), Kaunas University of Technology – School of Economics and Business iz Litve te University of Girona – UdG, sveučilište koje vodi ovaj konzorcij. Konzorcij je tijekom sastanka posjetila i rektorica SuRi, prof. dr. sc. Snježana Prijić Samaržija, uz iskazani interes za rezultate projekta s obzirom na značaj globalnih ciljeva održivog razvoja za strategiju sveučilišta.
SDG-iLevel je ambiciozan Erasmus+ partnerski projekt čiji je cilj poticanje inovacija te ostvarivanje dugotrajnog učinka u tri aktualna područja visokog obrazovanja: (I) održivi razvoj, (II) digitalne inovacije te (III) zadovoljstvo visokoškolskog osoblja radom i radnim okruženjem.
Većina politika usmjerenih visokom obrazovanju odnosno sveučilištima i njihovom doprinosu globalnim ciljevima održivog razvoja razvijena je za institucionalnu i projektnu razinu, dok zanemaruje onu individualnu, odnosno “ja” razinu. Na tom tragu, jasno je da visokom obrazovanju nedostaju okviri i alati koji eksplicitno pristupaju pojedincu i potiču ga na (individualni) doprinos globalnim ciljevima održivog razvoja i prepoznavanje doprinosa. I tu dolazi SDG i-Level projekt kojim se planira pružiti sveobuhvatan okvir za usklađivanje sveučilišnih uloga i odgovornosti s neizravnim pojedinačnim doprinosima ciljevima održivog razvoja (SDG-iLevel Maps). Uz navedeno, sveučilišni djelatnici biti će uključeni u aktivnosti stručnog usavršavanja, osobito u području transverzalnih kompetencija, a kako bi ih se osnažilo u prepoznavanju i iskorištavanju svojih osobnih doprinosa ciljevima održivog razvoja. I konačno, kroz projekt će se izraditi smjernice za visokoškolske institucije koje se mogu koristiti pri osmišljavanju i provedbi inicijativa za prepoznavanje, podršku i vrednovanje pojedinačnih doprinosa globalnim ciljevima održivog razvoja.