Opis studija
| Naziv studija | Sveučilišni prijediplomski studij Pedagogija (jednopredmetni) | 
| Vrsta studija | Sveučilišni | 
| Trajanje | 3 godine (6 semestara) | 
| ECTS | 180 | 
| Akademski naziv | sveučilišni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) pedagogije (univ. bacc. paed.) | 
| Naziv i šifra kvalifikacije u Registru HKO | – | 
| Način završetka studija | Polaganjem svih ispita te stjecanjem minimalnoga broja od 180 ECTS bodova, od kojih dio mora biti realiziran uspješnim apsolviranjem završnog rada. | 
| Mogućnosti nastavka obrazovanja | Nakon završena jednopredmetnoga prijediplomskog studija moguć je nastavak obrazovanja na diplomskome studiju (studentima koji se nakon završetka prijediplomskog studija pedagogije odluče za nastavak obrazovanja na Filozofskome fakultetu u Rijeci nudi se mogućnost upisa na Diplomski sveučilišni jednopredmetni studij Pedagogija). | 
| Mogućnosti zaposlenja | Završetkom sveučilišnoga prijediplomskog jednopredmetnog studija pedagogije student je osposobljen za rad u privatnom i javnom sektoru na poslovima odgoja i obrazovanja (ispitivanja obrazovnih potreba, planiranje i organizacija obrazovanja, izvođenje obrazovnih aktivnosti, vrednovanje obrazovnih aktivnosti) | 
| Uvjeti upisa | Detalji o upisu na studij se nalaze na Postani student | 
Popis predmeta
| 1. godina | |||
| I. semestar | II. semestar | ||
| Opća pedagogija | 5 ECTS | Povijest djetinjstva i obitelji | 5 ECTS | 
| Opća povijest odgoja i obrazovanja | 5 ECTS | Metodologija pedagoških istraživanja | 5 ECTS | 
| Filozofija odgoja | 5 ECTS | Engleski jezik u odgoju i obrazovanju / Njemački jezik u odgoju i obrazovanju | 5 ECTS | 
| Razvojna psihologija | 5 ECTS | Vještine kritičkog mišljenja | 5 ECTS | 
| Osnove jezične kulture i akademskog pisanja | 5 ECTS | Tjelesna i zdravstvena kultura 2 | 1 ECTS | 
| Tjelesna i zdravstvena kultura 1 | 1 ECTS | Izborni predmet | 9 ECTS | 
| Izborni predmet | 4 ECTS | ||
| Student je dužan odabrati 4 ECTS bodova iz izborne grupe internih izbornih predmeta i/ili Communis predmeta | Student je dužan odabrati 9 ECTS bodova iz izborne grupe internih izbornih predmeta i/ili Communis predmeta | ||
| 2. godina | |||
| III. semestar | IV. semestar | ||
| Sociologija obrazovanja | 5 ECTS | Obiteljska pedagogija | 5 ECTS | 
| Teorije odgoja | 5 ECTS | Interkulturalnost u obrazovanju | 5 ECTS | 
| Komunikacija u odgoju i obrazovanju | 5 ECTS | Edukacijska psihologija | 5 ECTS | 
| Statistika u pedagoškoj praksi istraživanju | 5 ECTS | Pedagoški praktikum 1 | 5 ECTS | 
| Osnove e-obrazovanja | 4 ECTS | Tjelesna i zdravstvena kultura 4 | 1 ECTS | 
| Tjelesna i zdravstvena kultura 3 | 1 ECTS | Izborni predmet | 9 ECTS | 
| Izborni predmet | 5 ECTS | ||
| Student je dužan odabrati 5 ECTS bodova iz izborne grupe internih izbornih predmeta i/ili Communis predmeta. | Student je dužan odabrati 9 ECTS bodova iz izborne grupe internih izbornih predmeta i/ili Communis predmeta | ||
| 3. godina | |||
| V. semestar | VI. semestar | ||
| Školska pedagogija | 5 ECTS | Andragogija | 5 ECTS | 
| Obrazovna politika | 5 ECTS | Pedagogija ranog i predškolskog odgoja | 5 ECTS | 
| Didaktika – planiranje i programiranje obrazovnih procesa | 5 ECTS | Upravljanje projektima u obrazovanju | 5 ECTS | 
| Odgoj i obrazovanje za civilno društvo | 5 ECTS | Pedagoški praktikum 2 | 5 ECTS | 
| Izborni predmet | 10 ECTS | Izborni predmet | 4 ECTS | 
| Završni rad | 6 ECTS | ||
| Student je dužan odabrati 10 ECTS bodova iz izborne grupe internih izbornih predmeta i/ili Communis predmeta. U interne izborne predmete spadaju i Izborne aktivnosti među kojima student može prikupiti maksimalno 3 ECTS boda (Izborne aktivnosti nemaju propisan fond sati i ne ocjenjuju se, a nositelj je pročelnik odsjeka). Odsjek ima razvijenu internu proceduru prijave i vrednovanja izbornih (izvannastavnih) aktivnosti kao dijela studijskog programa. | Student je dužan odabrati 10 ECTS bodova iz izborne grupe internih izbornih predmeta i/ili Communis predmeta. U interne izborne predmete spadaju i Izborne aktivnosti među kojima student može prikupiti maksimalno 3 ECTS boda (Izborne aktivnosti nemaju propisan fond sati i ne ocjenjuju se, a nositelj je pročelnik odsjeka). Odsjek ima razvijenu internu proceduru prijave i vrednovanja izbornih (izvannastavnih) aktivnosti kao dijela studijskog programa. | 
| Izborni predmeti (Ponuda i izvedba izbornih predmeta određuje se za svaku akademsku godinu izvedbenim planom studija) | |
| Elementi digitalnih kompetencija | 4 ECTS | 
| Pedagogija sporta | 5 ECTS | 
| Nacionalna povijest pedagogije | 5 ECTS | 
| Socijalni stereotipi, predrasude i diskriminacija | 5 ECTS | 
| Pedagog i obrazovanje u kriznim situacijama | 5 ECTS | 
| Studenti i zajednica 1 | 3 ECTS | 
| Pedagogija rada s mladima | 5 ECTS | 
| Emocionalna pedagogija | 5 ECTS | 
| Feministička pedagogija | 5 ECTS | 
| Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj | 5 ECTS | 
| Odgoj za vrijednosti | 4 ECTS | 
Ishodi studijskog programa
Obavezni skupovi ishoda učenja
| Skup ishoda učenja studijskog programa | Pojedinačni ishodi studijskog programa | 
|---|---|
| Planirati i programirati odgojno-obrazovne/ pedagoške djelatnosti | 1. Identificirati i analizirati teorijske odrednice planiranja i programiranja odgojno-obrazovne/pedagoške djelatnosti 2. Planirati i programirati različite projektne aktivnosti vezane za odgojno- obrazovne/pedagoške djelatnosti 3. Identificirati i razlikovati različite oblike obrazovanja i rada s ciljanim skupinama 4. Identificirati i objasniti različite vrste kurikuluma primjenom metodologije izrade kurikuluma iz različitih teorijskih pristupa 5. Osmisliti i izraditi didaktičke materijale primjerene različitim korisnicima odgojno-obrazovne/pedagoške djelatnosti 6. Osmisliti plan profesionalnog razvoja odgojno-obrazovnih djelatnika | 
| Organizirati, pratiti i upravljati odgojno- obrazovnim/ pedagoškim djelatnostima | 1. Organizirati, pratiti i realizirati različite oblike odgojno-obrazovnog rada s ciljanim skupinama 2. Identificirati i opisati različite administrativne poslove vezano uz odgojno- obrazovnu/pedagošku djelatnost 3. Pratiti i organizirati različite projektne aktivnosti vezane za odgojno-obrazovne/pedagoške djelatnosti 4. Identificirati i analizirati različite oblike suradnje s vanjskim i unutarnjim dionicima institucije 5. Pratiti odgojno-obrazovne potrebe korisnika odgojno-obrazovnih/pedagoških djelatnosti 6. Objasniti i analizirati osnovne pojmove, principe, zakonitosti, razvoj, strukturu i procese unutar odgojno-obrazovnih/pedagoških djelatnosti | 
| Istraživati, vrednovati i unaprjeđivati odgojno-obrazovne/pedagoške djelatnosti | 1. Istraživati i vrednovati strukturu i specifičnosti razvoja odgojno-obrazovne djelatnosti, na različitim (ne)institucionalnim razinama i područjima 2. Analizirati odgojno-obrazovne procese iz perspektive različitih pedagoških teorija i koncepcija te primijeniti metode i instrumente vrednovanja s ciljem unapređivanja kvalitete odgojno- obrazovne prakse na svim razinama 3. Objasniti specifičnosti te primijeniti temeljne principe, metode i tehnike pedagoške komunikacije u radu s korisnicima odgojno-obrazovnih/pedagoških djelatnosti 4. Prikupljati, obrađivati, analizirati i interpretirati relevantne podatke u svrhu unaprjeđivanja odgojno-obrazovne prakse i/ili pedagogijske znanosti 5. Identificirati i analizirati nacionalne, europske i međunarodne politike, prakse i trendove u odgoju i obrazovanju 6. Istražiti moguća rješenja izazova u osobnoj profesionalnoj praksi | 
| Razvijati pozitivna obilježja dionika odgojno-obrazovnih/pedagoških djelatnosti u kontekstu poticajne organizacijske kulture | 1. Opisati i objasniti različite komunikacijske tehnike koje doprinose poticajnoj organizacijskoj kulturi 2. Opisati, analizirati i vrednovati elemente poticajne organizacijske kulture (kreativnosti, kritičko mišljenje, interkulturalnost, empatičnost, održivost, profesionalna etika, samoregulacija i dr.) 3. Preuzimati etičku i društvenu odgovornost pri izvršavanju zadataka u različitim odgojno-obrazovnim kontekstima 4. Opisati i vrednovati aktivnosti za razvoj socijalnih, emocionalnih i interkulturalnih kompetencija korisnika odgojno- obrazovnih/pedagoških djelatnosti 5. Pokazati akademsku, jezičnu i informatičku pismenost pri izvršavanju zadataka vezanih za odgojno-obrazovne/pedagoške djelatnosti | 
Izborni skupovi ishoda učenja
| Skup ishoda učenja studijskog programa | Pojedinačni ishodi studijskog programa | 
|---|---|
| Pratiti i istraživati odgojno-obrazovne djelatnosti unutar specifičnih odgojno-obrazovnih konteksta | 1. Prepoznati, pratiti i analizirati obilježja i izazove rada sa specifičnim korisnicima (mladi, marginalizirane skupine i dr.) 2. Osmisliti i provoditi različite aktivnosti i programe rada sa specifičnim korisnicima (mladi, marginalizirane skupine i dr.) 3. Opisati, pratiti i analizirati odgojno-obrazovne / pedagoške djelatnosti u različitim odgojno-obrazovnim kontekstima (kontekst civilnog društva, kontekst suvremenog društva, krizne situacije, slobodno vrijeme i dr.) 4. Prikupljati, obrađivati, analizirati i interpretirati relevantne podatke o odgoju i obrazovanju iz povijesne perspektive | 
Studijski programi
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2025./2026.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2024./2025.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2023./2024.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2022./2023.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2021./2022.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2020./2021.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2019./2020.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2018./2019.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2017./2018.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2016./2017.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2015./2016.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2014./2015.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2013./2014.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2010./2011.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2008./2009.
