Opis studija
Naziv studija | Sveučilišni prijediplomski studij Pedagogija (dvopredmetni) |
Vrsta studija | Sveučilišni |
Trajanje | 3 godine (6 semestara) |
ECTS | 90 |
Akademski naziv | sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) pedagogije (univ. bacc. paed.) |
Naziv i šifra kvalifikacije u Registru HKO | – |
Način završetka studija | Polaganjem svih ispita te stjecanjem minimalnoga broja od 90 ECTS bodova, od kojih dio mora biti realiziran uspješnim apsolviranjem završnog rada. |
Mogućnosti nastavka obrazovanja | Nakon završena dvopredmetnog prijediplomskog studija moguć je nastavak obrazovanja na diplomskome studiju (studentima koji se nakon završetka prijediplomskog studija pedagogije odluče za nastavak obrazovanja na Filozofskome fakultetu u Rijeci nudi se mogućnost upisa na Sveučilišni diplomski dvopredmetni studij Pedagogija). |
Mogućnosti zaposlenja | Završetkom sveučilišnoga prijediplomskog dvopredmetnog studija pedagogije student je osposobljen za rad u privatnom i javnom sektoru na poslovima odgoja i obrazovanja (ispitivanja obrazovnih potreba, planiranje i organizacija obrazovanja, izvođenje obrazovnih aktivnosti, vrednovanje obrazovnih aktivnosti). |
Uvjeti upisa | Detalji o upisu na studij se nalaze na Postani student |
Popis predmeta
1. godina | |||
I. semestar | II. semestar | ||
Opća pedagogija | 5 ECTS | Metodologija pedagoških istraživanja | 5 ECTS |
Opća povijest odgoja i obrazovanja | 5 ECTS | Vještine kritičkog mišljenja | 5 ECTS |
Razvojna psihologija | 5 ECTS | Povijest djetinjstva i obitelji | 4 ECTS |
Tjelesna i zdravstvena kultura 1 | 1 ECTS | Tjelesna i zdravstvena kultura 2 | 1 ECTS |
2. godina | |||
III. semestar | IV. semestar | ||
Statistika u pedagoškoj praksi i istraživanju | 5 ECTS | Pedagoški praktikum 1 | 5 ECTS |
Teorije odgoja | 5 ECTS | Obiteljska pedagogija | 5 ECTS |
Tjelesna i zdravstvena kultura 3 | 1 ECTS | Tjelesna i zdravstvena kultura 4 | 1 ECTS |
Izborni predmet | 5 ECTS | Izborni predmet | 5 ECTS |
Napomena: Student je dužan odabrati 5 ECTS bodova iz izborne grupe internih izbornih predmeta i/ili Communis predmeta. | Napomena: Student je dužan odabrati 5 ECTS bodova iz izborne grupe internih izbornih predmeta i/ili Communis predmeta | ||
3. godina | |||
V. semestar | VI. semestar | ||
Školska pedagogija | 5 ECTS | Andragogija | 5 ECTS |
Obrazovna politika | 5 ECTS | Pedagogija ranog i predškolskog odgoja | 5 ECTS |
Didaktika – planiranje i programiranje obrazovnih procesa | 5 ECTS | Završni rad | 6 ECTS |
Izborni predmet | 2 ECTS | ||
Napomena: Student je dužan odabrati 2 ECTS boda iz izborne grupe internih izbornih predmeta i/ili Communis predmeta. U interne izborne predmete spadaju i Izborne aktivnosti među kojima student može prikupiti maksimalno 3 ECTS boda (Izborne aktivnosti nemaju propisan fond sati i ne ocjenjuju se, a nositelj je pročelnik odsjeka). Odsjek ima razvijenu internu proceduru prijave i vrednovanja izbornih (izvannastavnih) aktivnosti kao dijela studijskog programa. |
Izborni predmeti (Ponuda i izvedba izbornih predmeta određuje se za svaku akademsku godinu izvedbenim planom studija) | |
Komunikacija u odgoju i obrazovanju | 5 ECTS |
Sociologija obrazovanja | 5 ECTS |
Interkulturalnost u obrazovanju | 5 ECTS |
Odgoj i obrazovanje za civilno društvo | 5 ECTS |
Ishodi studijskog programa
Obavezni skupovi ishoda učenja
Skup ishoda učenja studijskog programa | Pojedinačni ishodi studijskog programa |
---|---|
Planirati i programirati odgojno-obrazovne/ pedagoške djelatnosti | 1. Identificirati i analizirati teorijske odrednice planiranja i programiranja odgojno-obrazovne/pedagoške djelatnosti 2. Planirati i programirati različite projektne aktivnosti vezane za odgojno-obrazovne/pedagoške djelatnosti 3. Identificirati i razlikovati različite oblike obrazovanja i rada s ciljanim skupinama 4. Identificirati i objasniti različite vrste kurikuluma primjenom metodologije izrade kurikuluma iz različitih teorijskih pristupa 5. Osmisliti i izraditi didaktičke materijale primjerene različitim korisnicima odgojno-obrazovne/pedagoške djelatnosti 6. Osmisliti plan profesionalnog razvoja odgojno-obrazovnih djelatnika |
Organizirati, pratiti i upravljati odgojno- obrazovnim/ pedagoškim djelatnostima | 1. Organizirati, pratiti i realizirati različite oblike odgojno-obrazovnog rada s ciljanim skupinama 2. Identificirati i opisati različite administrativne poslove vezano uz odgojno- obrazovnu/pedagošku djelatnost 3. Pratiti i organizirati različite projektne aktivnosti vezane za odgojno-obrazovne /pedagoške djelatnosti 4. Identificirati i analizirati različite oblike suradnje s vanjskim i unutarnjim dionicima institucije 5. Pratiti odgojno-obrazovne potrebe korisnika odgojno-obrazovnih/pedagoških djelatnosti 6. Objasniti i analizirati osnovne pojmove, principe, zakonitosti, razvoj, strukturu i procese unutar odgojno-obrazovnih/pedagoških djelatnosti |
Istraživati, vrednovati i unaprjeđivati odgojno- obrazovne/pedagoške djelatnosti | 1. Istraživati i vrednovati strukturu i specifičnosti razvoja odgojno-obrazovne djelatnosti, na različitim (ne)institucionalnim razinama i područjima 2. Analizirati odgojno-obrazovne procese iz perspektive različitih pedagoških teorija i koncepcija te primijeniti metode i instrumente vrednovanja s ciljem unapređivanja kvalitete odgojno- obrazovne prakse na svim razinama 3. Objasniti specifičnosti te primijeniti temeljne principe, metode i tehnike pedagoške komunikacije u radu s korisnicima odgojno-obrazovnih/pedagoških djelatnosti 4. Prikupljati, obrađivati, analizirati i interpretirati relevantne podatke u svrhu unaprjeđivanja odgojno-obrazovne prakse i/ili pedagogijske znanosti 5. Identificirati i analizirati nacionalne, europske i međunarodne politike, prakse i trendove u odgoju i obrazovanju 6. Istražiti moguća rješenja izazova u osobnoj profesionalnoj praksi |
Izborni skupovi ishoda učenja
Skup ishoda učenja studijskog programa | Pojedinačni ishodi studijskog programa |
---|---|
Pratiti i istraživati odgojno-obrazovne djelatnosti unutar specifičnih odgojno-obrazovnih konteksta | 1. Opisati, pratiti i analizirati odgojno-obrazovne / pedagoške djelatnosti u različitim odgojno-obrazovnim kontekstima (kontekst civilnog društva, kontekst suvremenog društva i dr.) |
Razvijati pozitivna obilježja dionika odgojno-obrazovnih/pedagoških djelatnosti u kontekstu poticajne organizacijske kulture | 1. Opisati i objasniti različite komunikacijske tehnike koje doprinose poticajnoj organizacijskoj kulturi 2. Opisati, analizirati i vrednovati elemente poticajne organizacijske kulture (kreativnosti, interkulturalnost, empatičnost, profesionalna etika i dr.) 3. Preuzimati etičku i društvenu odgovornost pri izvršavanju zadataka u različitim odgojno-obrazovnim kontekstima 4. Opisati i vrednovati aktivnosti za razvoj interkulturalnih kompetencija korisnika odgojno-obrazovnih/pedagoških djelatnosti |
Studijski programi
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2024./2025.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2023./2024.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2022./2023.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2021./2022.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2020./2021.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2019./2020.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2018./2019.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2017./2018.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2016./2017.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2015./2016.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2014./2015.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2013./2014.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2010./2011.
- za studente koji su upisali studij od akademske godine 2008./2009.